close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
[心情] 隱隱作痛
Sep 3rd 2013, 22:20, by BoyGirl1

作者BoyGirl1 (男女板專用帳號1)

看板Boy-Girl

標題[心情] 隱隱作痛

時間Tue Sep 3 22:20:23 2013

已經沒聯絡好幾個月了 雖然心情已經好很多了 但忍不住看著妳送給我的禮物 心中的傷口就隱隱作痛了起來 回看當初對彼此的祝福 就好像是一種諷刺,嘲諷也刺傷了 彼此的心 傷也許總有一天會好 但卻也結了疤 再多的粉飾 也只是暫時的掩蓋了而已 我跟妳說我真的很難過 妳也說妳也覺得很難過 然而再多的 難過卻也改變不了事實 我們之間存在著很多的不公平 我能體諒妳的為難 但妳能體諒 我的不捨嗎?妳一直努力的給我機會 再一次的當朋友 然而 我選擇了當陌生人 只是不想再一次又一次的傷害到兩個人 可是妳知道嗎?我好想問妳過的好不好。 -- 我是貼心的匿名帳號Boygirl1,有需要就寄信給我吧! 來信記得附上發文類型標題,以便小板主代發匿名文作業唷! 1.分享 2.心情 3.求助 4.討論 5.問卷 6.公告 若想要刪除匿名文章時也可以來信給小板主 但小板主無法幫忙刪掉不屬於您的文章唷! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.44.227.88

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()