Blogtrottr
批踢踢實業坊 TaichungBun 板
 
Microsoft Excel 2010 Training Course

Beginner / Intermediate self-paced online course of Microsoft's spreadsheet application. Enroll for just $99.
From our sponsors
Re: [徵求] 24吋行李箱(9.24~28)
Dec 12th 2013, 01:08, by ahongau

作者ahongau (阿鴻)

看板TaichungBun

標題Re: [徵求] 24吋行李箱(9.24~28)

時間Thu Dec 12 01:08:53 2013

※ 引述《dida9 (hhhhhh)》之銘言: : 小妹9.24~28要去日本出差,我的行李箱剛好壞了, : 想請問有沒有好心人可以借我五天,感激不盡! 這位住東區的小姐 還記得我嗎? 那個在德安7-11借你行李箱的好人 你出差回來很久了耶! 我是借你 不是送你耶! 怎麼連一點消息也沒有? 前陣子還看到你在其他板發文 我想你應該還好好的活在台灣 沒有卡在機場回不來 那為什麼一個超新又超大的行李箱每天放在你家 你會忘記要還我呢? 現在的人借東西都不主動還的嗎? 還要我自己找你要? 你是把PTT當許願池了是嗎? 好人的愛心不該被這樣糟蹋吧! 你知道你這樣會讓這個世界上的好心人又少了一個嗎? 板主跟板友啊! 這個人可以設台中板黑名單嗎? 還是有人可以告訴我 我該怎樣才能拿回我只用過一次的行李箱啊? 謝謝大家 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.143.144.214

kenji24:借的時候的聯絡方式? 電話? LINE? MAIL?... 12/12 01:14

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()