Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
[求助] 曖昧期就是遠距離
Jul 1st 2013, 15:36, by sweetchilis

作者sweetchilis (另一種姿態)

看板Boy-Girl

標題[求助] 曖昧期就是遠距離

時間Mon Jul 1 15:36:11 2013

我和這個男生是朋友介紹認識的 他大約三十出頭,我小他幾歲 第一眼看到他就覺得有好感 後來才知道他工作在美國 orz 沒想到中間我去上廁所時 他主動跟朋友說 覺得我還不錯 他也跟我要了聯繫方式Line等 後來過幾天他就回美國了(他家人在台灣 但一年只回來一次) 從認識到他回美國的中間兩三天 我們也見面了兩三次吃飯看電影等 雖然互相感覺到彼此的好感 但畢竟知道他即將要回去 所以就僅只於像是朋友一般的相處 很自然很開心 但也有些淡淡的無奈吧 在他回去前一晚 我忍不住的跟他說 其實我有點捨不得你 希望你晚點走該有多好 他回我 他也是 接著他從上飛機前 轉機時 還有回美國 就很自然的每天都會跟我報備他在幹嘛 當然我也是會跟他分享我在台灣的生活 工作 等等 心裡雖然甜甜的 但是還是有點不安 覺得這樣關係已經很曖昧了 可是因為距離遙遠 所以太多不確定存在 (確定他是單身 只是在美國不知道有沒有不錯的女生朋友) 其實我是一個可以接受遠距離戀愛的女生 算是很獨立而且可以安排自己生活的 感情上會很依賴男生 可是生活可以很自主 也曾經想過未來如果要放棄台灣的生活圈和家人去美國重新開始也OK (對 我知道我想很多.....現在八字都還沒一撇>※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 60.248.37.203

det6875:星座參考用...別太相信 07/01 15:38

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()