Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
[問片] 一部古裝片
Jun 27th 2013, 02:35

作者willberwei (瑞祥)

看板movie

標題[問片] 一部古裝片

時間Thu Jun 27 02:35:42 2013

不好意思我又來問片了 (我上一部問的那片目前還是無解,希望有大大可以幫忙.... -- 我這次要問的片子可能已經是16~18年前看到的 是國片,古裝劇 印象中有個女的被抓去洗澡(又再問洗澡...遮臉 在大木桶,類似倩女幽魂裡的那種,約有2個僕人再幫他洗 然後刷得很大力,那女的似乎不舒服 另外一個場景就是某個人跌到一個洞裡 然後那個洞裡有好幾具骨骸,疑似是一群女的,我也不確定 我只能提供以上這些線索,這部也是我在超級小屁孩時期的僅存記憶 希望有高手解惑,謝謝了 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.165.170.23

JSparrow:火燒紅蓮寺 女主角李若彤 06/27 02:50

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()