Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
Re: [請益]在104投了A公司,在A公司官網不能註冊履歷
Jul 2nd 2013, 22:02, by EZ5566

作者EZ5566 (❺❺❻❻得第一)

看板Tech_Job

標題Re: [請益]在104投了A公司,在A公司官網不能註冊履歷

時間Tue Jul 2 22:02:00 2013

之前我也碰到這問題, 更怪的是我從沒到那間公司投過履歷。 後來查好像是當時公司的HR用配對的方式把我資料收進資料庫, 然後要登入系統改寫履歷就會遇到密碼不對的狀況, 因為那帳號密碼我們都不知道, 不是預設的身分證字號那種。 解決的方法也不難, 就發個Mail到ehrweb@104.com.tw , 告訴他你是誰、聯絡電話、 E-mail信箱、要應徵的公司, 隔天104就會答覆你了 。 ※ 引述《zlexmark (無)》之銘言: : 我在104看到A公司有應徵職缺 : 我就點我要應徵 : 送出履歷 : 沒注意到備註欄 : 寫說 : 求職者請至本公司網站填寫履歷表 !!!! : 結果 我到A公司官網 要註冊履歷 : 他寫說 : 「你的履歷已存在! 可能原因: 1.你曾在104人力銀行或其他人力網站應徵過本公司職缺 : 2.本公司曾經取得你的同意而收到履歷,並建置於系統中 : 就不給我註冊.... : 完全悲劇....不知道要怎麼解決 : 因為這樣沒辦法應徵A公司 : 有解決的辦法嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.34.223.134

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()