Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
[求助] 交往到後來 該怎麼調適熱情不再
Jun 24th 2013, 00:19

作者callmeprof (追風箏的瘋子)

看板Boy-Girl

標題[心情] 交往到後來 該怎麼調適熱情不再

時間Mon Jun 24 00:19:15 2013

去年跟女友交往 算一算也已經交往一年多了 可能是初戀的關係 現在的我還是很需要她 因為遠距離 一想她就會想衝上去 (大部分開銷都是我自己消化就是) 但是女友好像越來越不需要我的感覺 去年的現在 我上去找她她會很開心 一放暑假就會衝下來找我 現在變成好像可有可無... 熱情不再 唉 原PO大學念很久 也想過是否自己能力太差才會導致女友態度變比較冷淡 畢竟女生還是需要肩膀(?) 請問大家交往之後也會這樣子嗎 為什麼我到現在態度沒什麼變 她卻變這麼多 還是我也要慢慢把重心移到自己身上 這樣感情才會平衡? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.239.250.164

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()