Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
CS腳步聲的判別
Apr 19th 2013, 00:58

各位大大好

我用的耳機是CM Storm Sirus 天狼星

請問腳步聲主要算是前置 後置 還是中置/重低音

我想要更聽清楚腳步聲 很安靜的時候 我可以很清楚的聽得出來哪裡的腳步聲

但是如果附近槍聲太多的話 我很難分得出來

我想要讓腳步聲比槍聲更明顯

請問這款耳機可以做到嗎

還有那個前置 後置 中置/重低音是那款耳機驅動程式中所有的

那如果可以做得到 請問我該怎麼條

我總覺得這款耳機不好 讓我腳步聲聽不清楚 讓我白花了3千多塊錢

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Jousting With Toothpicks - The Case For Challenging Corporate Journalism http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/719-jousting-with-toothpicks-the-case-for-challenging-corporate-journalism.html.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()