Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Flash ActionScript 3.0的 暫停方法
Apr 18th 2013, 18:27

我用了ActionScript3.0 寫了一個簡單的APP手機遊戲...

在程式碼中我有用很多個方法,也呼叫了其他的影片片段。
但是我發現我在主舞台的後面放一個暫停按鈕 // stop();
卻無法停止我的音樂和我的遊戲流程。
也無法停止我呼叫的其他物件(靜止不動) //這些物件是我用addChild() 叫出來的.

請問有什麼方法可以讓我的遊戲可以有一個可以停止我的音樂還有我的物件,甚至背景的計算程式(Timer 或計次變數 )的暫停方法呢??
不然每次別人問我我都說要自殺才能重玩 有點丟臉~"~

拜託大大解答疑惑 20點縫上QAQ

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Jousting With Toothpicks - The Case For Challenging Corporate Journalism http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/719-jousting-with-toothpicks-the-case-for-challenging-corporate-journalism.html.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()