Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 社團PO文
Jul 27th 2013, 21:58, by whisky0621

作者whisky0621 (反省!自律!)

看板Facebook

標題[詢問] 社團PO文

時間Sat Jul 27 21:58:33 2013

大家好 請問一下最近加了好幾個社團都是公開的 由於最近討論跟買賣的貼文越來越多~ 感覺朋友的貼文都被淹沒了~ 1.請問一下可設定不要顯示社團的PO文在動態消息嗎? 2.可不可以 能夠讓朋友不要看我在社團的發文跟討論 因為社團是公開~感覺上我朋友都知道我在談什麼汽車 先謝謝大家的解答~~~~ -- 魚說:「你看不見我眼中的淚,因為我在水中...」 水說:「我能感覺你的淚,因為你在我的心裡...」 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.168.238.253

azeroth:1. 社團介面右上角有通知 把它關閉就好 2. 不知道ˇˇ 07/27 22:01

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()