Blogtrottr
Mobile01熱門文章
避震器多久換一次,發現我被原廠坑勒
Jun 19th 2013, 02:54

我豐田altis,我倒車時候,三不五時會有很大聲(扣的聲音),原廠當時是跟我說避震器出問題,也檢測出引擎腳有問題,我四只避震器,引擎腳,和一些小零件全部共2萬五,我修完到今天共2個月又兩天,現在倒車又發現有扣的聲音,我跑全原廠,另一位原廠修車員,跟我說後煞車盤X2和後煞車塊加煞車異音防止前全部共3820元,我覺得好像被當凱子,第一次花兩萬五現在又花 三千八,不知道這樣算正常嗎?

Ps豐田修車員跟我說20萬里程換避震器剛剛好,這樣對嗎?

感謝指點

Ps我在原廠回去我把維修單放上來給大家看

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()